Fórum   bejelentkezés

Felhasználó

Jelszó

Regisztráció

Feliratkozás hírlevélre

Projektorok böngészésére, összehasonlítására használja a
» teljes listát,
az igényei szerinti projektor kiválasztására a
» projektorkeresőt,
konkrét gyártó és típus kiválasztásához pedig kövesse az alábbiakat:

Kiválasztott termékek

Nincs termék kiválasztva

Cégnév:

Név:

Telefonszám:

E-mail cím:

Egyéb közölnivaló

Bérlés

Ha projektort, és a vetítéshez szükséges más kellékeket sze- retne bérelni, elég kitöltenie egy bérlési űrlapot, és munkatársaink emailben, telefonon vagy szemé- lyesen megkeresik Önt.

Bérlési űrlap

Jelentős Sony upgrade: TEOS Manage 2.0

2019. július

 

A Sony a munkahelyek AV és IT menedzselésének egyszerűsítésére és optimalizálására szánt TEOS Manage megoldásával 2017-ben jelent meg. Ugyanis sok vállalatnál, szervezetnél három nagy kihívással kellett szembenézni a TEOS Manage megjelenése előtt.


2019. július

 

A Sony a munkahelyek AV és IT menedzselésének egyszerűsítésére és optimalizálására szánt TEOS Manage megoldásával 2017-ben jelent meg. Ugyanis sok vállalatnál, szervezetnél három nagy kihívással kellett szembenézni a TEOS Manage megjelenése előtt.

 

A egyik a tárgyalások és a kollaborációk technológájának zavartalanságáért folytatott küzdelem, a másik az eszközök és munkaterek birtokbavétele az épületeken belül, a harmadik pedig a konzisztens és hatékony vállalati, korporációs és edukációs kommunikáció kialakítása.

 

A TEOS Manage platformon teljes kontroll valósul meg a vállalati-munkahelyi kommunikációban. Az összes IP eszköz, a Sony kijelzők, projektorok és tabletek, továbbá kívánságra a más gyártmányú eszközök is központilag vezérelhetők, menedzselhetők.

 

teos manage.jpg

 

Az ügyes és gyors munka az intelligens munkahelyekkel kezdődik. Ez azt jelenti, hogy az alkalmazottak munkája termelékenyebb és hatékonyabbak lesz. Lényegében teljesen automatizált és integrált munkahelyeket kapunk a TEOS Manage segítségével.

 

Friss hír, hogy a Sony bejelentette a TEOS Manage nagy horderejű, alapvetően megújított 2.0-ás változatát. A TEOS Manage 2.0 65 új szolgáltatást és funkciót valósít meg, mint pl. az új mobil teremfoglaló alkalmazást az alkalmazottak számára, fejlett elemzéseket, távoli firmware-frissítést, újratervezett univerzális távvezérlést, és biztonságosabb látogató-bejelentkezési folyamatot. A kutatások szerint egy alkalmazott számára ez naponta 27 perc nyereséget jelent, éves szinten pedig 15,5 munkanapot.

 

teos2.png

 

Nem a teljesség igényével, de nézzük a TEOS 2.0 néhány új szolgáltatását tételesen:

 

  • TEOS mobile: az intuitív új app lehetővé teszi, hogy az alkalmazottak saját maguk menedzseljék a tárgyalókat, bármikor, és a cég hálózatának igénybe vétele nélkül. Ez magába foglalja a foglalási folyamatot, az eszközvezérlést- és tükrözést, beleértve a segítségkérő funkciót, ha a felhasználónak szüksége van rá.
  • TEOS Survey: a felhasználók könnyen kapcsolatot teremthetnek a stábbal és a látogatókkal, ill. visszajelzést fogadhatnak egy tableten használt új áttekintő megoldással.
  • TEOS Room Control: egy új, a helyiségben lévő tablet-megoldás lehetővé teszi az alkalmazottaknak a tárgyalóterem eszközeinek vezérlését. A testre szabható interfész egyszerűvé teszi a használatot, és nem igényel programozást.
  • Univerzális 2.0 távvezérlő: újratervezett univerzális digitális távvezérlő, amely élőben megmutatja az eszközök státuszát, a frissítés lehetőségével harmadik fél AV termékei jobb kompatibilitásával – így csökken a csatlakoztatási problémák megoldására fordított idő.
  • Teljes design és interfész frissítés: új keresősáv és alpontok, amelyek a felhasználói élményt és a navigációt javítják, élvezetesebbé teszik a használó számára.
  • Távoli telepítés, konfigurálás és karbantartás: az IT és AV team számára megszünteti az időigényes manuális frissítéseket a konfiguráló termékek képességeinek köszönhetően, és az Android app-ok és firmware távoli frissítését.
  • Új digitális signage lehetőségek: gazdag, összefüggő tartalom szabható testre a digitális signage-hoz, és az új néző számára lehetővé teszi a a lejátszott tartalom felügyeletét. Eközben a tartalom cache rendszer megelőzi a hálózat túlterhelését.
  • Virtuális fogadás és tanterem-bejelentkezés: a biztonsági kódok automatikus kiosztása a személyes adatok megosztását elkerüléséhez, és az egyedi látogatói címkék létrehozása. Csökken a napi IT támogatás szükségessége, miközben a sima osztálytermi bejelentkezés funkció a tableteken lehetővé teszi az oktató számára a hallgatóság könnyű felmérését.
  • Továbbfejlesztett elemzés: a továbbfejlesztett elemző dashboard számos megoldáson keresztül elérhető és szűrhető időkeret, helyiség és elhelyezkedés szerint, egyebek mellett a használati tér, a signage és recepciós aktivitás optimalizálásához.
  • Harmadik fél kompatibilitása: kompatibilitás sok más megoldással, mint pl. a Vision Exchange, valamint harmadik fél eszközeivel, beleértve a Barco Clickshare-t, a NEC és a C-Rouch kijelzőket, a Windows számítógépeket és egyebeket.

 

A TEOS megoldások kibővített családja tartalmazza a TEOS Connect-et (vezeték nélküli tartalom-megosztás), a TEOS Book-ot (teremfoglalási megoldás), a TESO Reception-t (látogató bejelentkezési megoldása) és a Tablets for TEOS-t (professzionális tabletek), amelyek a TEOS Manage rendszerrel növelik a munkahelyek produktivitását és hatékonyságát.

 

A TEOS alapvető szerepet játszik a digitális transzformációkban jelenleg több mint 150 európai társaságnál, a Siemenstől a Capgeminiig és Suzukiig. Me, mellesleg a high-end üzleti projektorok és a BRAVIA professzionális kijelzők mellett a TEOS manage 2.0 nyújtja a legátfogóbb termék- és szolgáltatás-portfoliót az intézmény és oktatási piac számára.

 

(Forrás: Sony Professional Solutions Europe)

‹‹‹ További Hírek